воскресенье, 19 октября 2008 г.

buffalo chip campground sturgis rally




Wat is het weer een heerlijk weekend



Vrijdag uit het werk Ro opgehaald en door naar Marius en Astrid. Astrid had zelf roti gemaakt en die smaakte heerlijk We hebben heel gezellig bij zitten kletsen over van alles en nog wat. Ook oude foto's zitten bekijken, altijd heel erg leuk natuurlijk.
Zaterdag was ik moe. Zo moe dat ik tot half 5 's middags heb geslapen Toen ik eindelijk uit bed was ben ik snel met Ro boodschappen gaan doen. Dat moet tenslotte ook gebeuren. Toen we thuis kwamen heb ik lekker gekookt en daarna heerlijk met een boek (Lord of the Rings, voor de derde keer) op de bank gehangen.
Vanochtend voor het eerst sinds twee weken weer gaan sporten. S., een meisje bij mij uit de pump-les, had via hyves al laten weten ook al een aantal weken niet geweest te zijn. Dus we hadden afgesproken vandaag allebei braaf weer te gaan. Het was een nieuwe pump en hij viel een beetje tegen. Jammer, want nu moeten we het hier weer drie maanden mee doen. We hebben voor aanstaande woensdag weer afgesproken. Het scheelt wel als je dat doet, dan heb je tenminste een stok achter de deur
Vanavond komen M. En S. Eten. Daar heb ik ook zin in Altijd gezellig met hun. Het menu:



vooraf: stokbrood met kruidenboter
main course: aardappel anders saus knoflook/tuinkruiden, gehakt, aardappeltjes, tomaten, verse spinazie en champignons. Daarbij veldsla met pijnboompitten, tomaten, komkommer en ei.
toetje: chocolade-mousse



Niet heel goed ivm de lijn, maar we moeten toch ook een beetje genieten.



X An



cloetens.be, buffalo chip campground sturgis rally, buffalo chip campground sturgis, buffalo chip campground sd, buffalo chip campground pictures.



Комментариев нет: